Наші кнопки:


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (88x33)


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (160x60)

 

Районне методичне об’єднання завідуючих і методистів ДНЗ

21.11.2019 року на базі Вишгородського ЗДО «Чебурашка» відбулося районне методичне об’єднання завідуючих і методистів  закладів дошкільної освіти Вишгородського району

У роботі наради взяли участь:

  • Павлюк Антоніна Михайлівна, методист РМК відділу освіти Вишгородської РДА;
  • завідуючі і методисти закладів дошкільної освіти.

Порядок денний

  1. Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку. Формування у дошкільників мотивації до дій та моделей поведінки, орієнтованого на сталий стиль життя.
    Павлюк А.М.
    методист РМК
  2. Сучасні підходи до організації ігрової діяльності у закладі дошкільної освіти.
    Лантушенко В. В.
    вихователь-методист
    ЗДО «Чебурашка»
  3. Використання ігрової діяльності для розвитку комунікативних здібностей дітей дошкільного віку за технологією Н.Гавриш (використання коректурних таблиць)
    Руденко Ж. В.
    вихователь ЗДО «Чебурашка»
  4. Розвивальні ігри нового покоління в інтелектуальному  розвитку дошкільника. Презентація ігор: «Геоконт» за методикою В.В.Воскобовича, «Чарівний квадрат»
    Барановська О. І., Ландар О.Ю.,
    вихователі ЗДО «Чебурашка»

За підсумками наради прийняті рекомендації.

Реалізація в роботі дошкільного закладу ідей освіти для сталого розвитку передбачає засвоєння дітьми, (а через дітей і їхніми батьками) та самими педагогами надзвичайно важливих навичок екологічно-, економічно- й соціально доцільної поведінки, без якої неможливе створення та існування суспільства стійкого благополуччя, суспільства, яке засобами комфортного існування сьогодні з любов’ю створює таке ж комфортне майбутнє для наступних поколінь.

Ці позиції є співзвучними з орієнтирами Базового компоненту дошкільної освіти на цінності особистісного розвитку дошкільників.

Виходячи з вище викладеного рекомендуємо:

  1. Створити умови в закладі дошкільної освіти для впровадження парціальної програми «Дошкільнятам – освіта сталого розвитку» Гавриш Н., Пометун О.
    До 01.09.2020
    Адміністрація та педагоги ЗДО
  2. Формувати моделі поведінки для сталого розвитку у дітей через самопізнання, самонавчання дітей, через діяльність, спрямування їх на прийняття самостійних рішень у повсякденному житті, виконання дій у напрямі сталого розвитку.
    Педагоги ЗДО
  3. Стимулювати у батьків та дітей потреби для збереження навколишнього середовища не тільки заради теперішнього, але й майбутнього поколінь.
    Адміністрація та педагоги ЗДО
  4. Ігрову діяльність у закладі дошкільної освіти організовувати відповідно вимог Базового компоненту дошкільної освіти, враховуючи сучасні підходи. 
    Адміністрація та педагоги ЗДО

Автор: Антоніна Павлюк

Якщо Вам сподобалась публікація - поділіться посиланням з колегами по соціальній мережі

Система Orphus