Система Orphus
 
 
 

RSS підписка

Клікніть по іконці, щоб отримувати актуальні новини по RSS каналу

Або введіть email, щоб отримувати посилання на актуальні новини в свій ящик

 
 

Наші кнопки:


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (88x33)


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (160x60)

 

Міністерство освіти і науки України спільно з Національною академією педагогічних наук України з 12 листопада до 12 грудня 2013 року проводять моніторинг якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі серед усіх учнів 5-х та 10-х класів загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів і форм власності. 

МОНІТОРИНГ - 2013

     Основою моніторингового дослідження є точні масові педагогічні вимірювання, що повинні забезпечити об’єктивне оцінювання досягнутого учнями рівня навченості та встановлення його відповідності запланованим результатам і нормам навчання, визначення рівня викладання, якості, актуальності та повноти змістового наповнення навчальних предметів тощо.

 

Метою зазначеного заходу є виявлення навчальних досягнень учнів і з’ясування кількох важливих освітніх питань, а саме:

  • які знання здобули учні з тих чи інших предметів, якого рівня сягають їхні загальнонавчальні вміння?
  • який рівень інтересу до навчання сформовано в учнів?
  • чи вміють учні аналізувати зміст прочитаних текстів, робити висновки, висловлювати власне ставлення до прочитаного?
  • чи вміють знаходити нестандартні рішення в процесі розв’язання навчальних завдань, самостійно працювати з підручником, розв’язувати задачі, залучати додаткову інформацію під час виконання проблемних завдань?
  • чи ефективно розподіляють зусилля і час, виконуючи навчальні завдання?
  • чи навчилися учні застосовувати здобуті знання не лише на уроках, а й у повсякденному житті?

 

     Структура, обсяг та інші параметри тестових завдань визначено на основі вимог до загальноосвітньої підготовки учнів відповідно до чинних навчальних програм для початкової і основної школи з урахуванням відповідного для цього часу – 45 хвилин.

 

     Кожен збірник завдань для проведення моніторингу містить 10 варіантів тестів, кожен з яких складається із завдань, які відрізняються складністю та формою. Кожен учень виконуватиме один варіант тестів та заповнюватиме бланк відповідей.

 

Правильні відповіді до завдань тестів з відповідних навчальних предметів будуть розміщені на веб-сайтах Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти і Національної академії педагогічних наук України після завершення заходу.

 

     Кожний учень матиме можливість попередньо самостійно визначити рівень своїх навчальних досягнень з кожного навчального предмета, порівнявши правильні відповіді до завдань тестів, розміщених на сайті, з особистими відповідями у збірниках завдань, які залишилися після проведення моніторингу.

 

     Оцінки за моніторинг у класні журнали не виставлятимуться, оскільки оцінювання моніторингу здійснюватиметься за рівнями навчальних досягнень учнів, але інформація про результати моніторингу кожного учня з усіх навчальних предметів буде до відома його батьків або осіб, які їх замінюють.

 

     Участь учнів у моніторингу допоможе вчителям і батькам отримати об’єктивну інформацію про результати їхнього навчання та сприятиме поліпшенню системної підготовки майбутніх випускників до державної підсумкової атестації та, згодом, і до зовнішнього незалежного оцінювання.

 

     Від того, якого рівня знань досягне дитина в школі, залежить її подальше професійне навчання і доросле життя. Об’єктивні результати моніторингу сприятимуть заохоченню школярів до навчання, допоможуть їм зрозуміти, що навчання – це дуже важлива та значуща частина цього періоду життя.

 

     За бажанням батьків можна буде здійснити порівняльний аналіз навчальних досягнень учня з відповідними середніми показниками по Україні з метою вдосконалення подальшої навчальної роботи школяра.

 

     Моніторинг не передбачає контролю діяльності педагогів чи навчальних закладів, а має на меті з’ясувати типові помилки і прогалини у засвоєнні змісту загальної середньої освіти, виявити болючі проблеми сучасної школи та визначити дієві шляхи їхнього подолання.

 

     Сподіваємося на розуміння всіма важливості цього заходу та сумління в досягненні об’єктивного результату. 

 

     Графік проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі

 

     “Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.07.2013 № 995″ наказ МОН від 10.10.2013 р. № 1412

 

     “Деякі питання моніторингу якості загальної середньої освіти” наказ МОН від 17.07.2013 р. № 995

 

     “Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управління (департаменти) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій Інститути післядипломної педагогічної освіти” лист ІІТЗО від 11.10.2013 р. № 14.1/10-3300

 

     “Щодо проведення моніторингу якості загальної середньої освіти” лист ІІТЗО від 04.11.2013 р. № 14.1/10-3632

 

Збірники завдань для проведення моніторингу якості
загальної середньої освіти (5 клас)

 

Збірники завдань для проведення моніторингу якості
загальної середньої освіти (10 клас)