Наші кнопки:


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (88x33)


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (160x60)

 

«Використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності в закладі дошкільної освіти»

27.02.2020 року на базі ЗДО «Пролісок» Старопетрівської сільської ради відбулосярайонне методичне об’єднаннядля вихователів закладів дошкільної освіти Вишгородського району

«Використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності в закладі дошкільної освіти».

У роботі нарадивзяли участь:

  • Павлюк Антоніна Михайлівна, методист РМК відділу освіти Вишгородської РДА;
  • вихователі і методисти закладів дошкільної освіти.

План проведення

9.30 – 10.00

Реєстрація учасників методичного об’єднання

Бондаренко Світлана Володимирівна, методист ЗДО «Пролісок»

10.00 – 10.10

Вступне слово. Мета та проведення методоб’єднання.

Лантушенко Віра Володимирівна, керівник РМО

Методичний блок

10.10 -10.50

Інтегроване заняття з використанням нетрадиційних технік зображувальної діяльності в старшій групі «Подорож зі Сніговою Королевою».

Гур Олена Миколаївна, керівник гуртка

10.55 -11.20

Майстер-клас «Роби з нами, роби як ми, роби краще нас!»

Гур Олена Миколаївна, керівник гуртка

11.20 – 11.40

Круглий стіл «Розвиток творчості та фантазії дітей дошкільного віку за допомогою нетрадиційних технік малювання».

Лантушенко Віра Володимирівна, керівник РМО

Теоретичний блок

11.40  – 12.00

Консультація «Творча дитина: зрозуміти і підтримати»

Бондаренко Світлана Володимирівна, методист ЗДО «Пролісок»

12.00-12.20

Оглядова екскурсія ДНЗ «Пролісок»

Васильченко Наталія Іванівна, завідуюча ЗДО «Пролісок»

12.20 – 12.30

Підбиття підсумків методичного об’єднння.

Лантушенко Віра Володимирівна, керівник РМО

 

За підсумками наради прийняті рекомендації.

Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні визначається розвиток особистісної культури дитини через відкриття їй світу в його цілісності та різноманітності.При цьому дитина має займати активну, самостійну, творчу життєву позицію.

Під час організації образотворчої діяльності дітей дошкільного віку вкрай важливо відходити від шаблонності, суворої регламентованості, орієнтації на конкретний результат, надаючи дітям свободу самовираження.При цьому йдеться не лише про образні уявлення дитини і бажання передати їх у малюнку, а й про можливість вибору художніх засобів і технік. Адже що більшою кількістю прийомів володіє дитина, то більше можливостей вона має для створення художнього образу. Тому поряд з використанням традиційних художніх матеріалів ефективним засобом підвищення мотивації до образотворчості є ознайомлення дітей з нетрадиційними техніками малювання.

Виходячи з вищесказаного рекомендуємо:

  1. Створювати оптимальні умови та відповідне середовище для використання нетрадиційних технік  зображувальної діяльності  під час освітнього процесу в ЗДО.
     Адміністрація ЗДО. Постійно.
  2. Ознайомлювати дітей з різноманітними техніками образотворчості відповідно до їх індивідуальних вікових можливостей та інтересів, не обмежувати їх у виборі кольору, матеріалу, давати можливість самовиражатися; не переривати процес творчого пошуку, сприяти реалізації дитячого задуму.
    Педагоги. Постійно.
  3. Вихователям в повній мірі передавати дошкільникам свій досвід: здатність помічати красу, відчувати і емоційно переживати її, співпереживати, розпізнавати добро і зло, доброзичливо ставитися до навколишнього, володіти своїми емоціями і почуттями.
    Педагоги. Постійно.
  4. Залучати батьків до співпраці у розвитку творчості та креативності дітей; оптимізувати вплив сім’ї на дитину шляхом підвищення педагогічної культури батьків, надання їм методичної допомоги.
    Педагоги. Постійно.
    Антоніна Павлюк

Автор: Антоніна Павлюк

Якщо Вам сподобалась публікація - поділіться посиланням з колегами по соціальній мережі

Система Orphus