Система Orphus
 
 
 

RSS підписка

Клікніть по іконці, щоб отримувати актуальні новини по RSS каналу

Або введіть email, щоб отримувати посилання на актуальні новини в свій ящик

 
 

Наші кнопки:


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (88x33)


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (160x60)

 

«Педагогічні здібності та створення психологічного комфорту на уроках»

11 грудня 2018 року на базі Лютізької ЗОШ І-ІІІ ступенів пройшло чергове засідання Клубу молодого вчителя, в якому взяли участь молоді педагоги дванадцяти закладів загальної середньої освіти Вишгородщини. Вибір обраної теми «Педагогічні здібності та створення психологічного комфорту на уроках», продиктований новим змістом сучасної освіти в умовах реалізації Концепції Нової української школи, одними із складових  якої є педагогіка партнерства між учнем, учителем і батьками, орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.

Під час заходу директор школи О.Ф.Гайденко   ознайомив присутніх  із закладом, поділився власним досвідом по створенню психологічного комфорту як необхідної умови розвитку школярів.

А наочним  підкріпленням сказаного стали фрагменти уроків і досвідчених творчих педагогів Маковської Ірини Михайлівни, Гиренко Лесі Йосипівни, Мельниченко Інни Володимирівни, і не менш творчих прогресивних молодих учителів Островської Наталії Олександрівни та Марченко Олександри Олександрівни.

 Цікавою і пізнавальною була зустріч із практичним психологом школи Павлюком Іваном Васильовичем, який в інтерактивній формі провів тренінг «Психологія конфлікту. Педагогіка спілкування». Були не тільки розглянуті причини конфліктів у колективі, між учителем та учнем, а й надані практичні рекомендації для конструктивного вирішення конфліктних педагогічних ситуацій. Учасники активно брали участь у обговоренні запропонованого питання, обмінювалися власним досвідом, показали знання з даної проблеми, реагували позитивно, з гумором.

   На завершення  методист РМК Чумаченко Лідія Миколаївна побажала молодим колегам передбачливості і коректності, мудрості  і зваженості у процесі вирішення щоденних педагогічних питань; реалізовувати себе у творчості, а не в конфліктах.

Автор: Гайденко Олексій

Якщо Вам сподобалась публікація - поділіться посиланням з колегами по соціальній мережі

Система Orphus