Система Orphus
 
 
 

RSS підписка

Клікніть по іконці, щоб отримувати актуальні новини по RSS каналу

Або введіть email, щоб отримувати посилання на актуальні новини в свій ящик

 
 

Наші кнопки:


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (88x33)


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (160x60)

 

Тиждень знань безпеки життєдіяльності дитини в дошкільному закладі «Орлятко» Демидівської сільської ради

Реалізуючи   вимоги  Базового компонента дошкільної освіти та взявши до уваги напрацьований досвід педагогів ДНЗЦРД «Орлятко», творча група розробила план заходів підготовки і проведення «Тижня знань безпеки  життєдіяльності дитини» в дошкільному закладі з 17.10.2017 р. по 20.10.2017 р.

Мета: сформувати в дітей розуміння цінності власного життя та життя людей зі свого оточення; закріпити у них  уявлення про можливі загрози та виникнення небезпечних ситуацій природного, техногенного, медичного, біологічного характеру, уявлення про безпечні умови перебування в навколишньому світі, навичок обачливості в повсякденні, виробити в них стереотипи безпечної поведінки; поліпшити якість освітньої роботи з питань безпеки та захисту здоров’я дітей від негативних впливів довкілля, вміння правильно й оперативно діяти в небезпечних ситуаціях, вдосконалити теоретичні знання і практичні навички педагогів, пропагувати здоровий спосіб життя серед педагогів, дітей та їх батьків.

З метою виконання освітніх завдань Програми наш педагогічний колектив організував пізнавальну роботу з дітьми, яку реалізував в таких основних формах:

1. Тематичні заняття з основ здоров'я, інтегровані заняття (різні розділи програми + ОБЖД):

музкерівник: «В гостях у лісових жителів» 4,4а, «Діти України», «Радіємо осені» 5,5а, «Різні барви у природи» (6,6а); інструктор з фізкультури:  «З чого складається моє тіло?» 5,5а, «Веселі автомобільчики» 4а,4, «Юні рятівники» 6,6а;

 «Безпечні та небезпечні вулиці», «Хай дитина знає кожна, жартувать з вогнем не можна», «Безпека з електроприборами», «Правила безпеки при користуванні газом та на воді. Запобігання отруєнням», «Я вдома сам», «Бережи і зміцнюй здоровя» , «Щоб не сталося біди», «Корисні та шкідливі звички».

2.  Ігрова діяльність;

-Дидактичні ігри: «Який гриб зайвий?», «Що і коли треба зробити», «Хто свій, а хто чужий», «Стій. Увага. Йди», «Іграшки хороші і погані», «Світлофор Моргайко», «Стихійне лихо», «Дитина і вулиця», «У кого що болить?», «Пожежно-небезпечні предмети», «Бережи природу».

-Рухливі ігри:   естафета «Герої-рятівники», «Склади знак», «Погаси пожежу», «Пішоходи та автомобілі», «Розваги вдома», «Безпека на дорозі», «Сонечко і дощик», «На прогулянку», «Горобчики і автомобіль», «Водій швидкої допомоги», «Сірий кіт», «Вовк і козенята», «Кольорові автомобілі».

-Сюжетно- рольові ігри:  «Сім”я. У лісочок ми підемо, грибів, ягід там нарвемо», «Водії і пішоходи», «Вибирай безпечні ігри», «Пожежники на навчанні», «Їдальня»

- Музичні ігри: «Скік-скок, топ-топ, не замочи чобіток», «Лісова галявина: грибочки» (4,4а); «Наша вулиця», «Автобус», «Сигнали світлофора» (5,5а); «Швидка допомога», «Перейди вулицю», «Збери їстівні ягоди» (6,6а).

3.  Театралізована діяльність:  «Вовк і семеро козенят», «Вистава Кицькин дім»,  Гра-драматизація «Лікар Айболить».

4. Свята, розваги, дозвілля, конкурси тощо: конкурс на кращий малюнок «Абетка безпеки», «Конкурс на знання правил дорожнього руху», спортивна розвага «Уроки безпеки в лісовій школі», перегляд презентацій «Здоровий спосіб життя», «Телефон – 101», перегляд мультфільмів, телепередач по тематиці БЖД.

5.Бесіди (індивідуальні, колективні): «Природа -  друг, природа – ворог», «Надзвичайні ситуації: сильний вітер, гроза, буран, буревій», «Їстівні та неїстівні гриби», «Особиста гігієна», «Дитячий дорожньо-транспортний травматизм», «Значення вогню для дитини», «Ти пасажир», «Наш друг Мойдодир», «Коли вода становить небезпеку».

6.  Екскурсії, цільові прогулянки:  «Екскурсія по вулиці Фастова», «Екскурсія-спостереження по трасі Київ-Мінськ».

7.  Читання художньої літератури: перегляд літератури про техніку безпеки, розгляд ілюстрацій «Звірята на дорозі», «Казка «Червона Шапочка», «Лікар Айболить», «Вправний плавець», «Самостійна прогулянка», «Як Заєць лікувався», «Умій почекати», «Прислівя, приказки, вірші».

8. Психологічні тренінги,психогімнастика.

9. Пошуково-дослідницька діяльність: «Дослід: землетрус», «Дослід: видування бульбашок повітря з води», «Дослід з вітрячком», тощо.

10. Моделювання ситуацій  «Гра на балконі», «Безпечна поведінка з вогнем», «Надзвичайні ситуації: сильний вітер, вулкан», «Безпечна поведінка на вулиці», «Як надавати першу медичну допомогу», «Чому не можна впускати в оселю незнайомих», «Коли вікно відкрите».

11. Бесіди, консультації, виставки наочних посібників, наочної агітації для батьків: консультація для батьків «Профілактика пожежної безпеки та побутового травматизму», «Один дома»,  «Недопущення і профілактика харчових отруєнь», «Гриби, ягоди, рослини», «Правила переходу вулиці при висадці з транспорту», «Правила безпеки з вибухонебезпечними предметами. Користування електроприладами при погодженні з джерелами електроструму», «Обережно – ліки».

 

Провівши дану роботу, ми переконалися:

-  що комплексна робота з питань безпеки життєдіяльності допомогла значно підвищити обізнаність дошкільників та їх батьків із небезпечними  ситуаціями,  причинами їх запобігання;

-  підвищила  ефективність навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя;

-  сформувала у дошкільниківта та їх батьків основи здорового способу життя;

- ознайомила дітей з правилами дорожнього руху,  поведінки на вулиці, в транспорті, вдома, з правилами протипожежної безпеки та поведінкою під час пожеж; педагоги поглибили знання дошкільників: про різні явища природи, лікарські препарати, представників флори і фауни, які можуть загрожувати здоровю і навіть життю людини, діти знають, що життя потерпілого залежить від вчасної та кваліфікованої допомоги, тощо;

-  поглибила теоретичні знання та практичні навички вихователів щодо формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров'я і життя;

- сформувала у дітей безпечний стиль поведінки в екстремальних ситуаціях. Навчила  їх користуватися телефонами служб безпеки (101, 102, 103, 104), діти знають свою домашню адресу,  володіють навичками елементарної першої медичної допомоги, вміннями надавати собі та ближньому першу допомогу;

-  інтегрувала  родинне і суспільне виховання з проблем безпеки життєдіяльності дитини, допомагає дітям навчитися взаємодіяти із соціумом.

Автор: Лідія Чхало

Якщо Вам сподобалась публікація - поділіться посиланням з колегами по соціальній мережі

Система Orphus