Система Orphus
 
 
 

RSS підписка

Клікніть по іконці, щоб отримувати актуальні новини по RSS каналу

Або введіть email, щоб отримувати посилання на актуальні новини в свій ящик

 
 

Наші кнопки:


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (88x33)


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (160x60)

 

«Розвиток пізнавальної активності дошкільників під час організації пошуково-дослідницької діяльності»

Районне методичне об’єднання для завідуючих і методистів дошкільних навчальних закладів «Розвиток пізнавальної активності дошкільників під час організації пошуково-дослідницької діяльності»

30 березня 2018 р. на базі Катюжанського ДНЗЯС «Лелеченя» Катюжанської сільської ради відбулося  районне методичне об’єднання для завідуючих і методистів дошкільних навчальних закладів «Розвиток пізнавальної активності дошкільників під час організації пошуково-дослідницької діяльності»

У роботі РМО взяли участь:

  • Павлюк Антоніна Михайлівна, методист РМК відділу освіти Вишгородської РДА;
  • завідуючі, вихователі-методисти закладів дошкільної освіти.

Верес Галина Миколаївна, завідуюча Катюжанського ДНЗЯС «Лелеченя» Катюжанської сільської ради презентувала роботу дошкільного закладу, провела оглядову екскурсію по ДНЗ.

Скотаренко Олеся Олександрівна, вихователь-методист  Катюжанського ДНЗЯС «Лелеченя» Катюжанської сільської ради презентувала роботу ЗДО з організації пошуково-дослідницької діяльності з дітьми дошкільного віку. Присутні змогли переглянути фрагменти практичної роботи з дітьми: інтегроване заняття з пізнавального розвитку «Вода - чарівниця» у середній групі. Вихователь Маркітантова Наталія Олександрівна.

Інтегроване заняття «Хто молоко вживає – той здоровий зростає» з використанням експериментально-дослідницької роботи у старшій групі. Вихователь: Моголівець Леся Юріївна.

За підсумками РМО прийняті рекомендації:

За сучасних умов, коли великого значення надається розвиткові пізнавальної активності, вихованню прагнення до здобуття нових знань, організації пошуково-дослідницької діяльності повинно бути приділено значну увагу в освітньому процесі дошкільного закладу. Використання дослідів цінне тим, що вони мають велику переконуючу силу, знання, яких набувають діти, мають особливу доказовість, повноту і міцність. Організація елементарної пошукової діяльності за умов суспільного виховання і під керівництвом педагога створює широкі можливості для виховання у дошкільнят інтересу до природи та розуміння її значення.

Виходячи з вищевикладеного рекомендуємо:

  1. Створити в групах дошкільного закладу відповідне розвивальне середовище для проведення пошуково - дослідицької діяльності дітей
    Педагогічні колективи.
    Постійно
  2. Розробити перспективно-тематичне планування з організації  експериментально-дослідницької роботи з дітьми дошкільного віку для кожної вікової групи та систематизувати картотеку дослідів.
    Методисти.
    Вихователі.
  3. Створити в закладі дошкільної освіти дитячу лабораторію для поглибленої роботи з пошуково - дослідницької діяльності дітей та  узагальнити  досвід роботи з даної теми.
    Методисти ЗДО.
    До 01.05.2019
  4. Розвивати в дітей допитливість, пізнавальну активність, чуттєве сприймання, позитивні взаємовідносини  в спільній діяльності під час експериментування.
    Вихователі.
    Постійно.

Автор: Антоніна Павлюк

Якщо Вам сподобалась публікація - поділіться посиланням з колегами по соціальній мережі

Система Orphus