Система Orphus
 
 
 

RSS підписка

Клікніть по іконці, щоб отримувати актуальні новини по RSS каналу

Або введіть email, щоб отримувати посилання на актуальні новини в свій ящик

 
 

Наші кнопки:


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (88x33)


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (160x60)

 

Семінар-практикум учителів фізики «Роль сучасного кабінету фізики у формуванні ключових компетентностей учнів».

21.02.2018 року на базі ОЗНЗ Жукинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів проходив семінар-практикум районного методичного об’єднання вчителів фізики Вишгородського району.

Компетентнісний підхід у навчанні не заперечує необхідності фундаментальних знань. Але він передбачає, що на основі цих знань будуть сформовані прикладні знання, які даватимуть можливість розв’язувати практичні завдання життєдіяльності та професійної діяльності, забезпечуватимуть щоденні потреби людини.

Компетентнісна освіта сьогодні спрямована на практичний результат, досвід особистої діяльності, вироблення ставлень, що зумовлюють принципові зміни в організації навчання, яке стає направленим на розвиток конкретних цінностей і життєво необхідних знань і вмінь учнів.

Аналізуючи технологічні досягнення суспільства, педагоги в останні роки все частіше сходяться на думці, що серед професійних компетенцій одне з провідних місць мають посідати інформаційно-технологічні компетенції, оскільки переважна частина майбутніх спеціалістів у будь-якій галузі орієнтуються на опанування й застосування в практичній діяльності певних технологій, у значній частині яких переважає інформаційна складова.

Практична частина семінару була присвячена знайомству вчителів  з особливостями роботи в цифровій лабораторії «Еinstein™ Фізика».

Рекомендації учителям фізики:

  1. Намагатися вчити учнів успішно розв’язувати свої власні життєві проблеми, виявляючи ініціативу, самостійність і відповідальність.
  2. Планувати уроки з використанням усього розмаїття форм і методів навчальної діяльності й насамперед усіх видів самостійної роботи, діалогічних, евристичних і проблемних методів.
  3. Пов’язувати навчальний матеріал зі щоденним життям та інтересами учнів.
  4. Оцінюючи навчальні досягнення школярів, брати до уваги не тільки продемонстровані знання й уміння, а й передусім уміння застосовувати їх у навчальних і життєвих ситуаціях.

Автор: Ганна Жаврук

Якщо Вам сподобалась публікація - поділіться посиланням з колегами по соціальній мережі

Система Orphus