Система Orphus
 
 
 

RSS підписка

Клікніть по іконці, щоб отримувати актуальні новини по RSS каналу

Або введіть email, щоб отримувати посилання на актуальні новини в свій ящик

 
 

Наші кнопки:


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (88x33)


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (160x60)

 

Засідання районного клубу молодого учителя

В умовах демократизації виховання питання взаємин колективу й особистості набуває особливої гостроти.  Протягом багатьох  десятиліть вважалося, що особистість повинна безумовно підкорятися колективу. Тотальна колективізація особистості спричинила втрату нею індивідуальності.

Сьогодні наука шукає нові рішення проблеми формування особистості учня за допомогою колективу.

Кожна людина, у тому числі й дитина, більшою чи меншою мірою  прагне самоствердитися  у колективі, посісти в ньому певне місце, тобто соціалізуватися. Однак процес включення в систему колективних  взаємин складний, неоднозначний і глибоко індивідуальний.  Враховуючи актуальність та важливість цих проблем,  чергове засідання клубу молодого учителя, яке відбулося  28 січня 2019 року у Демидівській ЗОШ І-ІІІ ступенів,  було присвячене темі «Колектив і особистість. Роль педагога у соціалізації учня».  Заняття проходило у вигляді семінару-квесту, що дозволило молодим педагогам брати активну участь у роботі.

З презентацією освітнього закладу виступила директор школи Якименко Г.М., яка ознайомила присутніх з системою виховної роботи закладу, окреслила шляхи включення школярів до колективних форм роботи,  при цьому  даючи їм змогу розвивати свої здібності, нахили та обдарування.

Після того, як присутні розгадали перший ключ – соціалізація – заступник директора з виховної роботи Козійчук В.В.  представила систему роботи по самоврядуванню у школі як шлях до соціалізації особистості.

Другий ключ – це Добродея. Таку назву має шкільна дитяча держава. Про досвід її роботи, витоки та діяльність розповіла педагог-організатор Романова І.М.

В умовах сьогоднішніх високих технологій іноді забуваємо, що      шкільна бібліотека є невід’ємною структурною складовою навчального закладу,  безпосереднім учасником освітнього процесу. Шкільна бібліотека має займати чільне місце в системі інформаційного забезпечення загальноосвітнього навчального закладу. Щоб не втратити читачів, підвищити інтерес до бібліотеки слід формувати уявлення про бібліотеку як надійний інформаційний центр, пам’ятати, що шкільна бібліотека – це територія співпраці учителя та дітей. Про це говорила завідуюча шкільною бібліотекою Бурачук Н.Ф. після того, як учасники квесту відгадали третій ключ – слово бібліотека.

Четвертий ключ – це слово батьки. Заступник директора з виховної роботи Козійчук В.В. розповіла про новий формат співпраці з батьками, звернувши увагу на нові, сучасні форми роботи з батьківською громадськістю.

Останній ключ, п’ятий,  – це слово колектив. У процесі розвитку учнівського колективу велике значення має кооперація зусиль психолога та класного керівника. Про це говорила класний керівник 6-А класу Кметь З.В.  Практичний психолог школи Мельниченко В.М показала фрагмент тренінгу «Лідери серед нас» з учнями 6-А класу.

Під час підведення підсумків  учасники  відзначили позитивний  досвід роботи школи у формуванні особистості через колектив, важливу роль педагога у соціалізації учня в умовах сьогодення. Висловили вдячність адміністрації школи, педагогічному колективу за організацію та проведення семінару.

Автор: Лідія Чумаченко

Якщо Вам сподобалась публікація - поділіться посиланням з колегами по соціальній мережі

Система Orphus