Система Orphus
 
 
 

RSS підписка

Клікніть по іконці, щоб отримувати актуальні новини по RSS каналу

Або введіть email, щоб отримувати посилання на актуальні новини в свій ящик

 
 

Наші кнопки:


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (88x33)


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (160x60)

 

«Соціально-моральний розвиток дошкільників: завдання та шляхи його реалізації»

28 листопада 2018 року на базіЗДО «Малятко» Литвинівської сільської радивідбулося районне методичне об’єднання за темою «Соціально-моральний розвиток дошкільників: завдання та шляхи його реалізації» для вихователів закладів дошкільної освіти Вишгородського району.

У роботіРМО взяли участь:

  • Павлюк Антоніна Михайлівна, методист РМК відділу освіти Вишгородської РДА;
  • Лантушенко Віра Володимирівна, методист Вишгородського ЗДО «Чебурашка», голова РМО;
  • вихователі закладів дошкільної освіти.

Пустовойт Лідія Михайлівна, завідуюча ЗДО «Малятко» Литвинівської сільської ради, ознайомила учасників із структурою дошкільного закладу, провела оглядову екскурсію по ЗДО.

У ходіметодичного об’єднаннярозглядалися наступні питання:

  • Соціально-моральний розвиток дошкільників:  завдання та шляхи  його реалізації»
  • Практична діяльність дітей. Перегляд заняття у старшій групі«Подорож до країни Добра»
  • РЕКОМЕНДАЦІЇРАЙОННОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ

Дошкільне дитинство – важливий етап у становленні різних сторін особистості. Першочергове значення в особистісному зростанні має моральний аспект, що забезпечується реалізацією завдань морального виховання.Одним із найважливіших завдань дошкільної освіти, як зазначено в Базовому компоненті, є “надання пріоритету соціально-моральному розвитку особистості, формування у дітей уміння узгоджувати особисті інтереси з колективними”.

Виходячи з вище викладеного рекомендуємо:

  1. Забезпечувати комфортне перебування дітей в умовах закладу дошкільної освіти, створювати атмосферу доброзичливості у кожній віковій групі, організовувати розвивальне середовище (природне, предметне з достатньою кількістю іграшок, ігрових засобів тощо, соціальне).
    Постійно.
    Адміністрація ЗДО
  2. Підвищувати вимоги до рівня моральної культури педагогічного персоналу закладу дошкільної освіти; підтримувати творчість, ініціативу вихователів у пошуку оптимальних шляхів, які найкраще сприятимуть моральному вихованню дітей.
    Постійно.
    Адміністрація ЗДО
  3. Привернути увагу батьків до важливості питання морального виховання дошкільників у сім’ї, поліпшенні сімейного спілкування і взаємин у родині; здійснювати просвітницьку співпрацю з батьками.
    Постійно.
    Педагогічні колективи ЗДО

Автор: Антоніна Павлюк

Якщо Вам сподобалась публікація - поділіться посиланням з колегами по соціальній мережі

Система Orphus