Система Orphus
 
 
 

RSS підписка

Клікніть по іконці, щоб отримувати актуальні новини по RSS каналу

Або введіть email, щоб отримувати посилання на актуальні новини в свій ящик

 
 

Наші кнопки:


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (88x33)


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (160x60)

 

Засідання клубу молодого вчителя, семінар-практикум «Контроль результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів»

20 березня 2019 року  педагогічний НВК «Димерська гімназія – ЗОШ І ступеня» радо зустрічав гостей на семінарі-практикумі для молодих учителів з проблеми «Контроль результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів»

Із вступним словом до учасників семінару звернулася методист РМК Чумаченко Л.М., яка наголосила, що контроль результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів є важливим структурним компонентом навчального процесу, пов'язаним з його цілями, змістом і методами. Від результатів контролю значною мірою залежать постановка цілей і завдань навчання, вибір і послідовність застосування його методів. Завдяки контролю реалізується зворотній зв'язок, що дає змогу оперативно регулювати і корегувати процес навчання.

Зі словами вітання до учасників семінару звернулася директор НВК «Димерська гімназія – ЗОШ І ступеня» Шак С.О., яка зазначила, що місія  сучасного учителя і закладу освіти – навчити дітей бути гнучкими у змінах, наголосила на базових компетентностях учителя Нової української школи.

Заступник директора з НМР  Вовченко Л.Д. ознайомила з принципами організації діагностики і контролю за навчальною діяльністю учнів. Вона наголосила на таких основних принципах діагностики і контролю:

  1. Об'єктивність, позбавлена суб'єктивних і помилкових оціночних суджень і висновків учителя.
  2. Систематичність, регулярність проведення діагностичного контролю на всіх етапах процесу навчання.
  3. Гласність, що полягає в проведенні відкритих випробовувань усіх учнів за тим самим критерієм.

Заступник директора з ВР, учитель історії Климова А.Л. провеля майстер-клас з використання Google–форми у роботі учителя-предметника.  Google–форми – це зручний інструмент, за допомогою якого можна легко і швидко планувати, складати опитування, анкети, тести. Посилання для заповнення форми можна вислати електронною поштою, а можна вбудувати  форму у сайт або блог учителя.

Заступник директора з НВР Опанасенко В.С. повідомила про формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів у Новій українській школі. Саме формувальне оцінювання дає можливість учням усвідомлювати й відслідковувати особистий прогрес і планувати подальші кроки з допомогою учителя. А для педагога формувальне оцінювання означає бути поруч з учнем і вести його до успіху.

Учителі НВК Старжинська О.І. (учитель географії), Яковчук С.І (учитель української мови та літератури), Федорова Л.І. (учитель зарубіжної літератури), Пєстєрєва Н.І. (учитель початкових класів), Діденко О.А. (учитель історії) представили методичний калейдоскоп «Ефективні форми і методи контролю навчальних досягнень учнів» з оглядом різних видів контролю за навчанням: попереднім, поточним,  тематичним, періодичним, підсумковим, комплексним.

Практичний психолог НВК Парамонова В.Ю. представила рецепти арт-терапії: релаксаційний вплив  мандал на дітей та дорослих

Через низку цікавих напрацювань, продемонстрованих на семінарі, реалізувалась мета творчої зустрічі, спрямованої на підвищення освітнього, науково-методичного та культурного рівня молодого учителя, утвердження місії українського педагога-патріота.

Автор: Світлана Шак

Якщо Вам сподобалась публікація - поділіться посиланням з колегами по соціальній мережі

Система Orphus