Система Orphus
 
 
 

RSS підписка

Клікніть по іконці, щоб отримувати актуальні новини по RSS каналу

Або введіть email, щоб отримувати посилання на актуальні новини в свій ящик

 
 

Наші кнопки:


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (88x33)


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (160x60)

 

Заняття школи резерву управлінських кадрів

Забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття якісної освіти – важливе завдання сьогодення. А тому 28 лютого 2019 року відбулося заняття  школи резерву управлінських кадрів, тема якого – «Впровадження інклюзивного навчання в закладі загальної середньої освіти». Заняття проходило на базі  КЗ «Інклюзивно-ресурсний центр» та Вишгородської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1.

Директор ІРЦ Кондратюк Ж.В. ознайомила присутніх з закладом, нормативно-правовими документами, які регулюють організацію інклюзивного навчання, зупинилась на завданнях та функціях Центру. Слухачі школи звернули увагу на сучасне обладнання Центру, де облаштовані сучасні кабінети, у тому числі зал ЛФК, сенсорна, інтерактивна кімнати, медичний кабінет. Кабінети оснащені сучасною технікою, комп’ютерним програмним забезпеченням, методиками, інтерактивним, сенсорним та реабілітаційним обладнанням.

Методист районного методичного кабінету Єрема В.В. виступила з презентацією «Інклюзивна освіта Вишгородського району: досягнення та перспективи розвитку».

Цікавою та насиченою була друга частина заняття  на базі Вишгородської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, яка з 01.09.2012 року впроваджує інклюзивне навчання. У закладі створено сприятливе освітнє середовище для навчання дітей з особливими освітніми потребами. Директор школи Тимченко О.І.  ознайомив присутніх з ресурсною кімнатою, створеною за сприяння спонсорської допомоги благодійного фонду «Гіппократ», яка була відкрита 24 жовтня 2018 року, а також умовами, в яких навчаються діти з особливими освітніми потребами.  Заступник директора з навчально-виховної роботи Міщененко О.І. презентувала організацію інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі  «Циклограма дій шкільної команди. Робоча документація. Індивідуалізація навчального процесу», звернувши особливу увагу на умови успішного запровадження інклюзивного навчання, організацію діяльності команди психолого-педагогічного супроводу, модель упровадження інклюзивної освіти, помісячну циклограму управлінських дій.  У кінці заняття з метою зворотного зв’язку було проведено  анкетування.

Підводячи підсумки заняття, слухачі школи резерву управлінських кадрів зрозуміли, що результативне упровадження інклюзії – це послідовна, виважена і злагоджена командна робота на усіх рівнях.

Автор: Лідія Чумаченко

Якщо Вам сподобалась публікація - поділіться посиланням з колегами по соціальній мережі

Система Orphus