Система Orphus
 
 
 

RSS підписка

Клікніть по іконці, щоб отримувати актуальні новини по RSS каналу

Або введіть email, щоб отримувати посилання на актуальні новини в свій ящик

 
 

Наші кнопки:


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (88x33)


Вишгородський РМК

Отримати код кнопки (160x60)

 

Засідання методичної вітальні «Сучасні підходи до організації діяльності закладу дошкільної освіти»

22.02.2019 року на базі ЗДО «Пролісок» Старопетрівської сільської ради відбулося засідання методичної вітальні «Сучасні підходи до організації діяльності закладу дошкільної освіти».

У роботі методичної вітальнівзяли участь:

  • Павлюк Антоніна Михайлівна, методист РМК відділу освіти Вишгородської РДА;
  • вихователі-методисти закладів дошкільної освіти.

Завідуюча ЗДОЯС «Пролісок» Васильченко Наталія Іванівна презентувала роботу закладу дошкільної освіти, провела оглядову екскурсію по ДНЗ.

Учасники методичної вітальні обговорили впровадження в практику роботипрограми «Впевнений старт» та проектної технології «Радість розвитку». Басюк Наталія Михайлівна, вихователь-методист ЗДО «Зернятко» Димерської селищної ради наголосила на тому, що дитина має спиратися на потенційні сили та бути у стані вибору. Програма «Впевнений старт» покликана зберегти наступність дошкільної та початкової ланок освіти. Педагоги мають змогу проявляти творчість під час планування роботи та організації діяльності дітей.

Також присутні ознайомилися із наскрізним інтегрованим курсом «Культура добросусідства». Самойленко Інна Володимирівна, вихователь-методист Вишгородського ЗДО «Сонечко» висвітлила основну мету, завдання, переваги курсу. Практичні ігри, елементи тренінгових вправ, використання медіа-ресурсів справили на учасників позитивні враження.

За підсумками  прийняті методичні рекомендації.

Сучасна освіта - це освіта для конкретної людини і людства загалом. Першорядним завданням педагогів закладу дошкільної освіти є створення умов для формування творчої, життєво компетентної особистості, здатної реалізувати свій потенціал у сучасному суспільстві.

Виходячи з вищевикладеного рекомендуємо:

  1. Будувати освітній процес з позицій особистісно орієнтованого підходу.
  2. Створювати умови для розвитку особистості через задоволення її базових потреб відповідно до соціокультурних норм.
  3. Здійснювати вибір навчального матеріалу та освітніх технологій з урахуванням унікальності кожної дитини.

Автор: Антоніна Павлюк

Якщо Вам сподобалась публікація - поділіться посиланням з колегами по соціальній мережі

Система Orphus